Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2007 10:00 - "Топ 50 на най-популярните романтични филми" - 5: Невероятната съдба на Амели Пулен
Автор: trapped Категория: Забавление   
Прочетен: 6099 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 12.06.2007 10:04


Невероятната съдба на Амели Пулен (2001) ......8.6/10 (87,606 votes)

image

 
Колкото обикновена, толква и невероятна е съдбата на Амели Пулен. Публиката е поставила на 31-во място този филм в imdb, гласували са над 87 хиляди души. Оценен е високо не само от публиката, но и от критиката.

Наивна или просто твърде силна е Амели? Леко шашава ли е тя, или просто е естествена? Сякаш през целия филм Амели знае, че любовта ще я намери сама и няма нужда да я търси. Само лекичко може да й помогне, да я подбутне. Невъзможно е да се обясни за какво става въпрос в този филм. За Амели Пулен става въпрос и за личното й чувство за чест и справедливост, за това как тя помага на другите и как бива споходена от любовта. Романтика в най-чист вид.





Тагове:   най,   Невероятната,   съдба,


Гласувай:
0



1. aciburn - Най-истинския романтичен филм
12.06.2007 21:33
Едно бивше гадже ми го подари на DVD преди време, ама аз май така и не го почерпих.
Филма беше страхотен - прост, човешки, красив и романтичен. Чиста романтика, неопетнена от гадните клишета на този жанр филми. Като изключим "Before sunset" и "
Before sunrise" това може би е най-хубавия романтичен филми, който съм гледала.
цитирай
2. nav - Странно защо толкова често хората ...
15.06.2007 12:21
Странно защо толкова често хората виждат в Амели само романтиката, за сметка на останалите му измерения. Романтика наистина има. Но то и в 'Деликатесен' (с който нашумя Жан-Пиер Жоне) има.
Най-дългият годеж, например, ми се струва много по типично романтичен.
цитирай
3. starsailor - Велика лента:)
25.06.2007 17:34
Велика лента:)
цитирай
4. wonder - Защото, nav, хората отдавна са спрели да виждат...
21.07.2007 16:47
... Одата на самотата в случайната романтика, както и да чуват звънчета, а и филма за мен беше доста хомоцентричен с наченка на преливане към светоцентричен и... в една по-номинална плоскост романтичен, заради факта, че бе доста тясна извадка от едно социо-измерение, което е трактовка на Самотата. Този филм за мен бе емблема на Търсещата и намираща Самота.
цитирай
5. trapped - Вие сериозно ли...? :|
21.07.2007 21:39
Вие сериозно ли...? :|
цитирай
6. melanholik - това, дами и господа, е един от любимите ми филми.
02.09.2008 22:25
чухте ли са, а?:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: trapped
Категория: Забавление
Прочетен: 312109
Постинги: 92
Коментари: 219
Гласове: 921
Архив