Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.06.2007 14:27 - "Топ 50 на най-популярните романтични филми" - 27: Терминалът
Автор: trapped Категория: Забавление   
Прочетен: 1905 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 10.06.2007 16:47


The Terminal (2004)......7.1/10 (30,134 votes) $217,845,279

image

Романтичната линия на този филм е всъщност единственото му слабо място. Сюжетът те грабва мигновено. Режисурата все пак е на Стивън Спилбърг, а Том Ханкс и Катрин Зита-Джоунс са на обичайната си висота - кой с каквото Бог му дал.

Източноевропейският емигрант Виктор Наворски, който говори чист български и никакъв друг език, се оказва заклещен на Ню Йоркското летище за неопределено време.
Б
лагодарение на изобретателния си ум и прословутата източноевропейска приспособимост към всякакви обстоятелства и несгоди, може да се каже, че Виктор се устройва доста добре на летището и дори завърта любовна афера с красива стюардеса.





Тагове:   най,


Гласувай:
0



1. анонимен - Зная, че може би не е на място, но би ли ...
10.06.2007 16:56
Зная, че може би не е на място, но би ли ми казал в коя категория са класирани следните два филма (моите два и единствени любими филма) Ах, този джаз и Изкуствен интелект? Не бях се замислял до момента за това.
цитирай
2. trapped - A. I. - Genre: Adventure / Drama / ...
10.06.2007 17:03
A.I. - Genre:
Adventure / Drama / Sci-Fi

All That Jazz - Genre:
Drama / Fantasy / Musical
цитирай
3. анонимен - МНого ти благодаря! Надявам се н...
10.06.2007 17:08
МНого ти благодаря! Надявам се някога да видя оценка за тези филми в твоя блог! За мен двата филма са свързани с голямата вяра и желанието да постигнеш мечтата си. Има нещо невероятно красиво в Ах, този джаз. Аз самият пеех в този период и сюжетът ми беше близък. Когато течеше последната част от филма с шоуто, където той си взима на практика сбогом с всички си казах: Господи! Сценаристът и режисьора са видели това нещо в съзнанието си! Направо не е за вярване!
Тогава за сетен път се убедих, че творческото съзнание е необятно като самия живот!
цитирай
4. trapped - "Aх, този джаз" не съм го ...
11.06.2007 11:13
"Aх, този джаз" не съм го гледал, но изкуствен интелект беше мн. хубав филм и ще напиша нещо за него тези дни:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: trapped
Категория: Забавление
Прочетен: 312164
Постинги: 92
Коментари: 219
Гласове: 921
Архив